Ventum Games este o firmă neserioasă

Am scris un articol despre această firmă după aproape două săptămâni de la o comandă făcut prin intermediul platformei eMGA.

Astăzi când am scris acest articol a trecut trei săptămâni de la comanda produsului care trebuia să ajungă în trei zile, dar au trecut 3 săptămâni și produsul nu îl am.

De atunci am trimis câteva mail-uri la Ventum Games cât și la eMAG. De la eMAG am primit un singur răspuns cum că va lua legătura cu firma respectivă și mă va contacta pentru mai multe detalii și de atunci nici un mesaj de la eMAG. Ventum nu a răspuns la nici un e-mail din câte am trimis. Nici la telefoane nu răspunde, am sunat de 3 ori, de fiecare dată am așteptat peste 30 de minute și nimic.

În urmă cu o săptămână am primit un sms de la Ventum cum că comanda a fost procesată și că produsul va ajunge între 3 și 5 zile, de atunci a trecut de mult cele 5 zile (atât zile lucrătoare cât și zile calendaristice).

Mă gândesc serios să vorbesc cu un avocat și să îi dau în judecată, chiar dacă suma nu este un așa mare sau este mare depinde de fiecare cum consideră suma de 330 de lei.

Am verificat pagina produsului pe eMAG și acum scrie produs epuizat și că este vândut de eMAG, îmi pare rău că nu am făcut o captură de ecran atunci când am comandat produsul unde scria că ajunge în 3 zile, era pe stoc și vândut de Ventum.

Am făcut o cerere la ANPC și sper să se rezolve problema cât mai repede și să îmi recuperez bani.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *